Uşaqlarınızı çox yeməyə qoymayın

Uşaqlarınızı çox yeməyə qoymayın

Yazar Yorum Yap 9 views

Kiçik yaşlarda qidalanma və hərəkətsizlik irəli yaşlarda piylənməyə və həzm sistemi xəstəliklərinə səbəb olur.

Axşam.az xarici mediaya istinadən, uşaqlarda piylənmənin qarşısını almağa kömək edəcək amilləri təqdim edir:

Düzgün və balanslaşdırılmış qidalanma
Piylənməni tətikləyən ən böyük səbəb qeyri-düzgün qidalanmadır. Uşaqların bəslənməsinə diqqət edin, yetəri miqdarda karbohidrat, yağ və proteyin almasından əmin olun. «Fast-food» qidalardan mümkün qədər uzaq tutun.

Fiziki hərəkətə sövq edin
Uşaqları kiçik yaşlardan etibarən idmana, hərəkətliliyə sövq edin. Məsələn, ən yaxşı üsul uşağı hansısa idman növünə yönəltməkdir.

Yağ istifadə edərkən diqqətli olun
Uşaqların yeməklərini zeytun yağında hazırlamağa çalışın. Bundan əlavə səhər yeməyində duzsuz kərə yağından istifadə edin.

Paket qidalardan uzaq tutun
Marketdə satılan rəngarəng paketlərdəki qidalar hər bir uşağın sevimlisidir. Ancaq körpələri bu cür yeməklərdən uzaq tutun. Bunun üçün onların anlaya bildiyi şəkildə izah edin. Tamamilə uzaq tuta bilmirsizə minumuma endirməyə çalışın.

Su qəbuluna diqqət edin
Uşaqların gündəlik 1,5-2 litr su qəbul etməsi vacibdir. Su eyni zamanda maddələr mübadiləsini tənzimləyərək piylınmınin qarşısını alır

Örnək olun
Uşaqların sağlam bəslənməsi üçün onlara örnək olmalısınız. Evdə sağlam yeməklər hazırlayın, birlikdə gündəlik məşqlər edin.

Etiketler